Låt oss hända, igen & igen & igen.

Dagarna rinner fram med glädjen som en tillvaro utan stress ger & känslan av lyx varje gång han ser på mig med den där blicken som nästa stund får honom att sträcka ut en hand & vidröra mig, bara för att. Känner mig närvarande i att se hur folk omkring mig känns rätt landade också, folk är inne i sina flöden, göra sitt, har det bra. 
 
Vi fortsätter utforska, att begära, att sova lite för få timmar men ändå alltfler morgnar vakna intill den andre. Var på bio igårkväll. Regnet hade fallit hela dagen, legitimerat inomhuslängtan & gjorde det extra nära till hands att mitt i allt locka av den andre varje plagg & vara så nära som det bara går. Att sedan laga veganskt daal, för ovanlighetens skull göra sig iordning tillsammans & dra på bio. Att kika på honom & tycka att han är den finaste jag mött! 
 
Att senare den natten somna intill, vakna mitt på natten & upptäcka att vi sover panna mot panna, så nära, hans ben saxade omkring mina. Att vakna ytterligare timmar senare av att han stryker mig över armen, ger mig morgonkaffet så. All in baby, all yours. Så jävla kär i dig! Jag älskar att låta oss hända. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0