Snart, snart!

Drygt tre veckor har gått. Eller snarare, två veckor & fem dagar för att vara mer exakt. Och jag har hållt mig sysselsatt, haft det bra. Senast; Europride, inkl dejt med Sophie, släkthäng & dejt med Malla & Leon. Därefter nystart i Luleå med kontorsdagar igen. Och bara denna vecka lyckats få dejter med Malin, Martin, David, Mariana, Hanna & till och med löp - och sovdejt med Sara. Återkommer säkert till det förstnämna senare men inte nu. Alla dessa koraller i mitt liv. 
 
Jag är här
Jag är verkligen här
Jag är verkligen
 
Just nu dricker jag andra koppen morgonkaffe. Umgås med min (s)katt intill. Som säkert inte är lika nöjd snart när hennes människa blir alltmer osynlig & uppslukad av någon annan.
 
 
 
 
Inatt kom han tillbaka & vi har inte hört varandras röster på några dagar. De har kört i ett på hemvägen & ändå slängde han iväg rader till mig inatt om att han är hemma nu. Hela min kropp har längtat hela veckan, varit både rastlös & energifylld; gjort vad jag kunnat för att få ro. Kört dubbla träningspass flera dagar, försökt trötta ut den med både wod & löpning. Men icke. Och imorse vaknade jag i gryningen av en hård vind & ett mycket vaket sinne. Han är nog ordentligt klubbad av alla timmar på vägen, 2 295 km på två dagar. Nästan overkligt att vi kommer ses idag. Hur kommer det kännas? Nu kommer vi märka hur bra vi egentligen varit att vara ifrån. Intressant. Vi måste ju ordna det här, ge mig en nyckel dit så jag hade kunnat smyga ned intill en sovande, varm kropp. Då hade jag redan varit där, hos dig kärleksvän.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0